See Also: Recent | Popular

Tabs in JACOB MILLER!

more djent stufff -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

been working on this one since new years eve. might be my best

synvengancegates posted this tab on 01/23/13 | 19 Comments

Metal stuff -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

more metal shit.

synvengancegates posted this tab on 01/11/13 | 38 Comments

Easycore stufff :P -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

EASYCORE!!!!!!!! and wooo! sites back up!

synvengancegates posted this tab on 01/10/13 | 11 Comments

cool tappy thingy -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

i just wanted to get something around the tapping riff i came up with earlier. its a decent song i guess

synvengancegates posted this tab on 12/24/12 | 20 Comments

teaser of whats to come. -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

ok, so this is pretty fucking cool lol. i had to post it to get some feed back. i think this is the best thing ive written yet, just one part of it tho

synvengancegates posted this tab on 12/23/12 | 13 Comments

carol of the bells cover -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

christmas time= time for cheesy ass christmas song covers. marry fucking christmas. lol

synvengancegates posted this tab on 12/23/12 | 13 Comments

Periphery- Buttersnips (Acoustic Cover) -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

i was inspired by issues acoustic version of the worst of them posted earlier to make an acoustic version of some song. i couldnt find a good post hardcore song, so i decided to do a periphery song. i was gunna do all new materials but as a joke decided on buttersnips, figuring it would be impossible to make an acoustic version, however i think it came out pretty legit. kinda tribal sounding almost

synvengancegates posted this tab on 12/18/12 | 15 Comments

For Those Who Bear Scars -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

track 5 of 6. an instrumental "ballad" is supposed to go straight into the last song of the ep

synvengancegates posted this tab on 12/12/12 | 14 Comments

More pop punky stuff -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

pop punk stuff

synvengancegates posted this tab on 12/12/12 | 13 Comments

Humannequin- The Color Morale -  See More»

Rating: 0
synvengancegates

here you go joe. if you want any others let me know, i litterally know every song by them. their my favorite band. (dont ask for the sage of washington oaks, i already tried to tab it, and tabbing it is impossible. the slow melodic solo-ie part dosent want to tell me its rhythm)

synvengancegates posted this tab on 12/09/12 | 12 Comments
Sign in or